Favourite face masks

Sunday, June 1, 2014



I thought I'd post a little round up of face masks I like today. I've always loved a good pamper and I've tried quite a few cult products as well as lesser known brands. Let's see what my favourite masks are ...

First one I'd like to mention is the well-known Antipodes Aura Manuka Honey Mask. I did a whole review of this mask which you can see here. This mask is really moisturizing, and I especially love it when my skin is in need of a boost. It feels almost like a moisturizer, but after it dries on your skin, it can tighten it a little bit. It also makes my skin very radiant and dewy, which is quite a nice change for my sallow complexion. This masks costs around 25€ and is on the more expensive side, but Antipodes is also a natural brand, so it's great if you're a green beauty lover.

A recent find is the Neutrogena Visibly Clear 2-in-1 Face Wash and Mask. I saw this on Mateja's blog and saw that it was completely different to the Antipodes mask. It's a clay mask, so it really dries my oily and combination parts, as well as helps my enlarged pores. It's really awesome because you can wash your face with it or leave it on for about 20 minutes for an even more thorough cleanse. It's also really affordable at around 6€ in most drugstores.

I have had REN Invisible Pores Detox Mask once before and I was left unimpressed. I tried it a second time around, because it's so praised, and I have changed my opinion quite a bit. This is also a clay mask, and this time, I actually noticed how much it cleared my pores when I used it. I think I was expecting miracles, because it doesn't shrink pores, but it really cleanses them and reduces impurities, which is great. It's quite an expensive mask - about in the same prince range as Antipodes. I'd really love to try other REN masks as well - like the Glycolactic Acid one, which supposedly smells like orange jam (that's totally the main reason why I want to try it).

And finally, we have a firm favourite, the Mama Nature Queen B. I've done a full review of this mask which you can find here. Mama Nature is a completely natural brand, and I recently received another one of their products, which I also love - really worth a try. Queen B reminds me of coconut oil - it's solid in the tub, but turns to an oil when you apply it. The mask really softens my skin and helps clean as well as minimize (!) pores. None of the masks I have tried have actually reduced pore size, so this is amazing (there's a before/after photo in the review post). Price is around 40€, but you're paying for amazing quality here.

What is your favourite face mask?

Share your opinion:

  1. Antipodes maska je res super (si jo moram v kratkem spet kupit, jo že pogrešam). :) Od Neutrogene je tale 2v1 res super, jaz sem ga sicer uporabljala bolj kot cleanser, ampak tudi kot masko - fina zadeva. :) Tole Queen B bi res rada sprobala, mogoče pa jo v kratkem...

    Drugače so pa meni od Andalou Naturals čudovite maske - zaenkrat sem sprobala Avo cocoa in Honey Pumpkin. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uuu slišijo se super, nekaj novega za probat - hvala za predlog :)

      Delete
  2. Jaz uporabljam trenutno samo Neutrogenino, ker je pač staple :) Queen Helene ima sicer bolj viden učinek, ampak imam drugi dan kožo čisto izsušeno. Od hidrantnih imam samo Origins Drink Up, ampak mi ni nič posebnega, mi je osebno homemade medena maska veliko bolj všeč :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mateja, kje naročaš Origins stvari? Meni še ni uspelo najt strani, ki bi jih pošiljala v Slovenijo, mogoče Boots? Queen Helene je pa tudi na seznamu za probat. :)

      Delete
  3. Jaz bi tud ful REN maske in izdelke rada sprobala :)
    Drugače imam bolj rada peel-off maske ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ooo ja, tiste so zabavne! Meni se edino čez lase zalepijo in ful boli ko jih dol vlečem. :P

      Delete
  4. Sprobala sem samo Neutrogeno ki je za ta denar res mega! :D Sicer zdej mi malo preveč izsuši kožo ampak za poleti bo spet super.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je tudi kakšen dan preveč, ampak enkrat na teden je pa super! :) Cena je pa itak zakon.

      Delete
  5. Would love to try some Ren products as well. Why did you change your mind?x
    www.mademoisellenature.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oooh you really should! Well, I realized I was expecting miracles - it does work, I just thought it would completely erase pores from what I'd read on other blogs! Still a lovely product :)

      Delete
  6. Hej, pišem pod anonimno, ker nimam profila oz. ga neznam nastavit...mam pa vprašanje, ki ga imam v mislih vsakič, ko odprem tvoj blog, kar pa je redno, glede na to da te spremljam prek blog lovin. moram ti na hitro povedat ozadje spremljanja... opazila sem omembo tvojega bloga tu pa tam, vedno odprla, nahitro prebrala, zaprla, brez kakšnega večjega navdušenja. danes je seveda drugače, razlog je pa verjetno daleč od pričakovanega... angleščina namreč. take angleščine kot drugega jezika pač nima vsak, besedni zaklad je res neverjeten, kljub slovenski različici vedno raje berem angleško tako da vse pohvale. nemorem pa da ne bi vprašala kaj študiraš oz. ali sploh, nikoli namreč nisem zasledila nikjer nobene besede o kakšni študijski literaturi....Lep dan, Ana

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joj Ana, najlepša hvala. Angleščina je verjetno ena izmed zelo zelo redkih stvari, ki mi gre. Res sem študirala anglistiko, ampak po pravici povedano popolnoma izvisela na faksu, kjer se je šlo bolj za slovnico, jaz sem se pa jezika naučila iz filmov in predvsem branja. Drugače je bila pa moja študijska kariera kar pestra s tremi smermi (poleg anglistike še umetnostna zgodovina in bibliotekarstvo), se je pa precej žalostno končala. Zaradi depresije in hudih napadov panike ne morem obiskovati predavanj, kar se pa seveda pozna tudi na izpitih ... O tem nisem kaj veliko pisala, čeprav ne skrivam in mi ni problem govoriti o tem, je pa precej hudo, ker se mi včasih zdi, da sem čisto brez prihodnosti ker nimam primerne izobrazbe. Hvala za tvoj komentar :)

      Delete
    2. Joj Živa, jaz se moram kar "utaknit" tukaj ker me je zadel tvoj iskren komentar... Nisi brez prihodnosti, maš ogromno talentov, pa ja, faks in vse....moje kolegice, diplomirane in z magisterjijem delajo v Šparu in Mercatorju veš-

      Delete
    3. Hudo je trenutno, za vse. :( Hvala za spodbudbe besede! <3

      Delete
    4. Ja verjetno je najbolj tebi..jaz sem mela krizo v srednji šoli, ker sem mogla igrat klavir ki sem ga SOVAŽILA. In sem mela uro enkrat na teden in sm se skos tresla, živčna sem bla, celo srednjo sem slabo spala...ni isto ampak podoben šity občutek in malo vem kako se počutiš!

      Delete
  7. I've never heard of Mama Nature Queen B, but color me intrigued!
    Blushing Biddies

    ReplyDelete
    Replies
    1. It is a really cool product! I also have Teenage Dream from them (for problematic skin) and I'm loving it! :)

      Delete
  8. Origins se zdaj po novem dobi na Boots, ja. Ampak moja maska je pa iz eBaya in ni bila pretirano poceni. Hvalabogu za Boots!

    By the way, a ti si tudi anglistiko študirala? Te popolnoma razumem glede tvojih problemov, jaz sem imela/imam iste. Tista leta v LJ bi kar zbrisala. Sem pa diplomirala končno februarja (kar zelo malo ljudi dejansko ve).

    Zakaj pri tebi mi ne prime reply pod tvoj komentar? Zdaj že drugič.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moram nujno naročit kaj, ampak mislim, da je poštnina kar visoka ... Also, am broke/should be saving/will probably order tonight. :P

      Jap, sem, nesupešno, dve leti :D Joj, sploh nisem vedla, da ti tut, žal mi je ... Fuuuul čestitam za diplomo, jaz bi se na tvojem mestu tak hvalila, da bi ptiči čivkal o moji diplomi! Res velik dosežek. Morva kdaj podebatirat mal, a veš, da se spomnim, da si omenla, da si živela blizu Ilirije, tak da basically sva bili sosedi, haha.

      Glede reply pa nimam pojma - meni dela ... Bom malo pogledala po Googlu.

      Delete
  9. I love a good face mask. My favourites are usually of the Aesop or Origins variety but I really want to try out that REN one. Great post!

    Chantalle x
    ceceandgrace.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. I want to try both of those, but they're a bit of a pain to get here - I have to order online. Both brands seem lovely though :) x

      Delete
  10. My favourite one is the Cattier Green Clay Mask :) I would love to try the Antipodes or the Aesop Parsley one.

    MsBubu

    ReplyDelete

Thanks so much for leaving a comment - I try to reply to everyone!